mandag 15. august 2011

Makeover=)

Kjøkkenskapet som ble kjøpt på lørdag, ble allerede søndag, skuret, grunnet og malt. Jeg ble litt ivrig i tjenesten da vi endelig hadde funnet den perfekte plassen for skapet. Gubben måtte selvfølgelig bære det rundt og holde det opp mot veggen en del ganger før vi ble enige om hvor det skulle henge=)

Det så ikke veldig delikat ut da jeg begynte. Skapet har hengt i uthuset hos bestefaren min for oppbevaring av skruer og div=) Med andre ord, skikkelig skittent.

Skapet ble malt på verandaen for da tørket det fort i vinden, og det passer fint for den utålmodige. Utenpå skal det få være som det er, med malingsflekker og det hele=) På siden av skapet er det tegnet med grønn tegnestift, og jeg regner med det er søsteren min og jeg som har stått for det... Synes det er sjarmerende=)


Denne sitteplassen fikk gleden av skapet, og ble ny på søndag.

Lekkert med masse verktøy på bordet=)


 Skapet ble fylt av skatter fra bestefaren min. Figgjo-fatet, juletre-fugelen og glassene hans=)

 Boksen har også vært Far sin, den er fortsatt fylt med slangeklemmer og andre ting som han hadde tatt vare på.

Ble litt mørkt før jeg ble ferdig i går, så bildet ble ikke det beste... men det ble veldig koselig med levende lys=) Makeover er artig=)

Ha en strålende kveld=)

Vibeke=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar